lördag 9 maj 2015

Lördag-snart debut

Om en vecka skall jag debutera som cyklist ;)  blir en spännande upplevelse. Söndag den 17e går #GranFondo i Kungsbacka. Ett lopp över 137km.
Tyvärr har cykelträningen lyst lite med sin frånvaro. Så jag hoppas hösten vinterns och vårens spinning pass förberett mig ganska väl iaf.

Tänkte dra ut i eftermiddag på en långtur, Säröleden och söderut. Får se var vi hamnar och blir lite fartlekar under tiden.

Gårdagens gymtid på 2 timmar känns inte idag vilket är väldigt konstigt. Körde benen och magen hårt men har ingen som helst träningsvärk  Kanske dags att byta ut lite övningar. Känns ibland som jag är extremt enformig i mina övningar trots varierande av vikter för att inte stanna i utveckling.

Ha en bra lördag mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar