tisdag 28 april 2015

Nordic Wellnes Järntorget

Var på #Nordicwellness anläggning på Järntorget för ett tag sedan och tränade. Var en riktigt trevlig liten anläggning.
Anläggningen är en sk expressanläggning+. Finns en sal för klassträning, men den stora delen är till för egen träning. Anläggningen har gruppträning varje dag i veckan vilket får anses som väldigt trevligt och serviceinriktat.

Öppetider från 0500-2300. Och bemannat på kvällstid fram till ca20.00

Jag fick ett mycket trevligt bemötande av tjejen bakom kassan som hänvisade mig ner till omklädningsrummet i källaren. Tyvärr kan jag tänka mig att en del personer inte väljer att använda gymmet tidigt och sent på dagen pga att omklädningsrummet ligger i källaren.
Omklädningsrummen var små men väldigt fräscha.

Kom upp och skulle börja värma upp på löpbandet som jag brukar. då visade det sig att hälften av löpbanden var trasiga. Ganska tråkigt. I övrigt var maskinparken välutrustad och en trappa upp fanns de fria vikterna. Stretch och matträning var hänvisad till ett väldigt litet utrymme i källaren innan omklädningsrummen.


Klientelet var en del handbollspelare och en hel del människor som kom in för ett expresspass och sedan lämnade. Med andra ord, människor som vill hålla sig i form.


På det stora hela var det en mycket trevlig anläggning dit jag gärna går igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar