måndag 16 mars 2015

25april-Välgörenhetens trappor

Lördag 25:e april 2015 tänker jag slå mitt rekord i att springa/gå de 184 trappstegen upp till Skansen kronan i Göteborg. Mitt tidigare rekord ligger på 62 vändor (upp och ner = 1 vända) Dvs 11408 trappsteg uppför. 

Välgörenhetens trappor ?!? 
Min tanke är att ge 50% av de pengar jag får in till välgörenhet. 
De övriga 50% går till min Ironman satsning, då ekonomin tyvärr inte riktigt orkar lika mycket som jag. :-)

Jag söker därför sponsring:
5kr, 1kr eller 50öre per trappsteg jag klarar. Eller valfritt bidrag.

Alla företag som sponsrar mig kommer givetvis att nämnas i den här bloggen och på min facebooksida, där även tillkännagivande om vilken organisation som får bidraget ges.

Vad kan du och ditt företag bidra med?
Maila gärna.

Jag diskuterar gärna andra sponsorlösningar med just ditt företag. Ditt företagsnamn på mina träningströjor? mm

Hur kan jag hjälpa dig? Inventering, hjälp med att marknadsföra på nätet, synas ihop med en som kämpar hårt.... finns massor av förslag.. Det är bara att höra av sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar