söndag 2 november 2014

En bra vecka....

Nu har jag inte skrivit på två veckor så är dax igen.
En massa har hänt som vanligt. Min underbara stora dotter har börjat skriva bokstäver och ljuda. Hon är 5år. Min lilla dotter på 3år berättar gärna om sina utflykter på förskolan. Och min 12åriga son berättar hör av sig allt oftare, Ja för hans pappa är riktigt dålig på det. Vet inte riktigt varför men jag måste skärpa mig med det.

Träningsmässigt går det just nu segt, Håller på att utarbeta ett nytt träningsschema som kan vara hållbart för min kropp. Skall till osteopaten igen på tisdag, sist hjälpte det lite iaf. ALLT som kan hjälpa mig till lördagens eller rättare sagt ÅRETS stora utmaning i pannbenskontroll. 6Timmars i Borås. Ja du såg rätt.
Jag skall vara med i en tävling där man springer 6 timmar för att se vem som kommer längst :)
Målsättningen är att komma över en maraton distans då är jag nöjd. 5-5.5 mil hade varit en dröm.

Helgen som gått har det varit Finalloppet i Skatås. En härlig tillställning! Superbesviken på mitt resultat men väldigt trevligt. Mötte en mängd nya vänner från lonesome runners vilket alltid är roligt, härligt med en stor klubb och mycket pepp för varandra, alla duger och gör sitt bästa.

När det gäller jobb har jag fått en provanställning på ett trevligt ställe i Mölndal, en personalrestaurang.
Nu är det bara en ny lägenhet som saknas så kan det börja bli lite ordning på livet igen.

STOLT! STARK! FRI!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar