lördag 9 november 2013

Dax för bloggen Igen!

Så då kom livet in i ett nytt skede.
Pang! Efter semester vecka 44 fick jag uppsägningspappret i näven på måndag morgon.
Lite ledsamt men ändå väntat, företaget jag jobbar går riktigt dåligt. Med det menar jag att det inte bara är jag som är uppsagd samt att det inte är mitt fel.
Uppsägning beror bland annat på konjunkturen, mer kanske jag inte skall säga.

Känslan av det hela är både positiv och negativ. Känns lite tråkigt att 6 december lämna ett par av mina underbara kollegor. Positivt är att gästerna letar nytt jobb till mig och undrar vart de skall gå efter jag försvunnit. :)  Har aldrig varit med om liknande engagemang av gäster. Underbar känsla att jag är så omtyckt i min yrkesroll.

Ser framtiden an med stor ödmjukhet.
Hoppas mycket på ett nytt jobb inom snar framtid!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar